دوشنبه 10 آذر 1404

برگزاري تور صنعتي مجازي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان

برنامه‌های استراتژیک

راهبردهای کلان در قالب اهداف استراتژیک (۲۰ ساله):

با توجه به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران حدود ۲ سال است که بر اساس ماموریت جدید تشکیل شده است،از لحاظ منحنی دوره عمر تقریبا در مرحله رشد و توسعه قرار دارد و از طرفی مطابق تجزیه و تحلیل های انجام شده، موقعیت سازمان در مرحله اتخاذ استراتژی های تهاجمی می باشد که بر این اساس راهبردهای کلان سازمان در قالب اهداف ۲۰ ساله به شرح زیر استخراج می گردند.

 

 

هدف اول: افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی  / (GDP)کشور با تاکید بر توسعه صنایع کوچک راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف اول:

۱-حمایت از بخش خصوصی و هدایت سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در صنایع کوچک

۲-کمک و حمایت ازایجاد تشکلهای صنعتی، موسسات و نهادهای پشتیبانی کننده از صنایع کوچک

۳-نوسازی مستمر صنایع کوچک از ابعاد مختلف

۴-ساماندهی صنایع کوچک مانند توسعه خوشه های صنعتی، پیمانکاری های فرعی و ...

۵-کمک به رشد صادرات صنایع کوچک در بازارهای منطقه ای و جهانی

۶-جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش صنایع کوچک ۷-کمک به توسعه کارآفرینی

 

هدف دوم: توسعه و تکمیل کلیه زیر ساخت های مورد نیاز استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی و بهبود فضای کسب و کار صنایع کوچک کشور راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف دوم:

۱-انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی تامین کننده زیربناها و خدمات مورد نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی از قبیل وزارت نیرو، نفت، راه و ترابری، مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، وزارت فناوری اطلاعات و ...

۲-مشارکت با بخش خصوصی جهت تکمیل و ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی

۳-اصلاح نظام مدیریتی و مالکیتی شهرک ها و نواحی صنعتی ۴-جذب منابع مورد نیاز از طریق سیستم بانکی، بخش خصوصی و اعتبارات عمرانی، ملی و استانی با تاکید بر مناطق غیر برخوردار.

۵-بهبود فضای کسب کار با ظرفیت سازی نهادی و تصویب و اصلاح قوانین و مقررات

 

هدف سوم: استقرار سازمانی پویا، دانش مدار و چابک و همسو با تحولات جهانی راهبردهای کلان( ۲۰ ساله)

هدف سوم:

۱-آموزش منابع انسانی

۲-اصلاح و اجرای ساختار سازمانی انعطاف پذیر و پاسخگو

۳-بهره گیری از فناوری های پیشرفته رایانه ای و بانک های اطلاعاتی

۴-استقرار سیستم های جدید برنامه ریزی و ارزیابی

۵-شناسایی و بکارگیری نیروهای کارآمد و شایسته

۶-کمک به ارتقا افراد شایسته

۷-نظارت و ارزیابی مستمر بر فرآیند انجام امور

۸-معرفی توانمندی های سازمان در داخل و خارج کشور

 

 

 

  • 1399/12/09 - 09:55
  • - تعداد بازدید: 1150
  • - تعداد بازدیدکننده: 1149
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z1ra

برگزاري تور صنعتي مجازي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان

تور صنعتي مجازي از شركت پاريزان صنعت توسط شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان، تور صنعتي مجازي از شركت پاريزان صنعت در شهرك صنعتي سمنان توسط شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان در تاريخ دهم اسفندسال جاري برگزار مي‌شود.

در سال ۱۳۵۳ شرکت پاریزان صنعت به نام شرکت پاراشین در شهر تهران تاسیس شد.این شرکت که اولین فعالیت‌های خود را با ماموریت واردات تجهیزات تعمیرگاهی از اروپا و آمریکا به ایران آغاز کرده بود، در سال ۱۳۵۷ حائز کسب رتبه برتر در واردات تجهیزات تعمیرگاهی در بازار ایران شد.

دیری نپایید که فعالیت‌های طراحی و ساخت قطعات تعمیرگاهی را به صورت خودکفا آغاز و نیاز کشور به واردات این محصولات را کمتر ساخت.

طراحی و ساخت دستگاه میزان فرمان، تنظیم کننده موتور، جک چهارستون، تنها بخش کوچکی از محصولات تولیدی در این شرکت است.

در سال ۱۳۶۷ بود که خطوط تولید این شرکت به شهر سمنان منتقل شد و با کسب گواهینامه‌های معتبر از وزارت صنایع، فعالیت خود را بیش از پیش توسعه داد و با راه اندازی بخشR&D  به توسعه و بهبود کیفیت محصولات خود، افزود.

تولید برخی محصولات برای اولین بار در کشور، نقطه قوتی برای برتری این شرکت، بین شرکت‌های کشور می‌باشد که با این محصولات و خط تولیدها، در تور مجازی بازدید از شرکت شهرک‌های استان سمنان، آشنا خواهید شد.

https://www.skyroom.online/ch/hamareh/parizan

  • گروه خبری : اخبار صفحات استان,سمنان,1-2-اخبار استاني,گروه آرشیو تمام اخبار استان
  • کد خبر : 13453
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب